سطح بالا Ceatinine و هموگلوبین در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح بالا Ceatinine و هموگلوبین در بیماری های کلیه

به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه بالا به سطح کراتینین بالا و هموگلوبین از آنها پرداخت، هر دو شاخص کلیه های شما اشتباه رفتن در حال حاضر.

چرا کراتینین بالا رفتن؟

شما می دانید، کراتینین اتلاف سوخت و ساز بدن عضلانی است و باید آن را از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه می شود. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی خواهد اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا است.

چرا بیمار بیماری کلیوی آسان است برای دریافت هموگلوبین؟

شما می دانید یکی از تابع کلیه است به ترشح EPO، یک بار بافت کلیه 'آسیب دیده توانایی خود ترشح EPO کاهش خواهد یافت، پس از آن خون مغز را نمی توان به طور کامل تحقق یابد. همین دلیل است که کم خونی رخ می دهد. نشانه مشخص کم خونی را ضعف و خستگی است. بنابراین به عنوان یک بیماری کلیوی، شما به راحتی احساس خستگی خواهد شد. علاوه بر این، هموگلوبین پایین (کم خونی) یک علامت معمولی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. بنابراین شما باید با توجه به بالا آن پرداخت.

در یک کلام، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای تغییر این وضعیت شما نیاز به پاک کردن سموم و ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و ترویج سیستم ایمنی بدن. با عملکرد کلیه شما بهبود یافته است، تمام کسانی که علائم ناشی از بیماری کلیه خواهد یک به یک ناپدید شد.

علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب را و به شکل یک عادت زندگی سالم، هر دو از آنها می تواند اثر درمانی را افزایش دهد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: